niedziela, 17 listopada 2013

Trochę o organizacji :)

Hejooł, dzisiaj przychodzę do was z postem na temat organizacji. Pokażę wam co ja używam, aby życie gdy brak nam czasu stało się łatwiejsze, są to małe propozycje, mam nadzieję, że którąś wykorzystacie. Napiszcie jakie wy macie sposoby na organizację :) 

Na początek moje a`la pudełka DIY :) Może kiedyś pojawi się filmik jak je zrobić :)




Pudełko w formie kwadratu, ozdobione zdjęciami, które nam się podobają, oprócz tego, że jest praktyczne, stanowi również świetną ozdobę dla naszego pokoju :)



Pudełko w formie okrągłej także świetnie wygląda na biurku, lub w miejscu, w którym je trzymacie. Pudełko okrągłe, czy jak kto woli walcowate, świetnie sprawdzi się nie tylko do trzymanie w nim kredek, pisaków, czy długopisów,ale też do przechowywania różnych rzeczy oraz do pędzli :)




Pudełka stojące obok siebie również świetnie wyglądają, a jednocześnie mamy dużo miejsca do przechowywania w nich potrzebnych nam rzeczy :)

 
Pomocne przy organizacji mogą okazać się różne , najlepiej kolorowe kartki, spinacze itp. 


"Ryza" kolorowych kwadratowych karteczek, którą zapewne każdy ma w domu, okazuję się bardzo pomocna przy planowaniu czegoś. Łatwo zanotować na takich karteczkach coś, o czym chcemy pamiętać i położyć na stolik, lub miejsce, gdzie często przebywamy, a na pewno o niczym nie zapomnimy. :)


Spinacze bardzo często się przydają, bo gdy musimy coś połączyć lub razem trzymać, to często okazują się pomocne. :) Moje są z Biedronki. Cena to 4.99 lub 5.99 zł. Możliwe, że są jeszcze dostępne :)


Kolorowe, żarówiaste karteczki. Przydają się do zaznaczenia ważnych fragmentów w książkach, zadania, lub po prostu czegoś ważnego do zrobienia. Bardzo rzucają się w oczy dzięki neonowemu kolorowi :)
Moje są z Herlitza, cena to chyba : 3.99 lub 4.99 zł. :)


Karteczki oznaczniki, mogą wydawać się podobne do tych wyżej, ale te są wykonane z niby folijki, a tamte ze zwykłego papieru. Te służą raczej jako zakładki, ale są też dosyć funkcjonalne. :) 
Stickin, cena: 1.99 zł


Kalendarz, mój akurat niebieski, okazuje się bardzo przydatny, szczególnie dla osób, które często mają coś zaplanowane, lub mają jakieś dodatkowe zajęcia :)
Mój jest z DAN-MARK , cena : 9.99 zł.


Tutaj pokazuję wam wygląd mojego kalendarza w środku, przepraszam,że jest odwrócony :)



To jest pomysł bardziej dla osób, które chodzą do szkoły lub studiują. Jest to taki brulion, który można podzielić sobie na kilka działów tematycznych i zapisywać w nim ważniejsze zagadnienia z lekcji. Pomoże nam to potem, jak będziemy uczyć się do sprawdzianu, a także gdy będziemy przygotowywać się do testów pod koniec szóstej klasy, gimnazjum, matury itp. :)


________________________________________________________________________________

Mam nadzieję, że chociaż troszkę Wam pomogłam, żegnam się i pozdrawiam , ciao ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz